wednesday is soon over

Har inte mycket att säg...
jo! igår skickade vi iväg ansökan om visa, yeah!
jag säger bara äntligen, jävla tjatigt med de...
Och idag beställde jag tid för vaccination =/
Så vi ska dit imorgon...

För er som inte vet har jag tagit ett antal sprutor i mitt liv,
under en 2 års period tog jag hormon sprutor två gånger
om dagen. Plus att jag fick åka till sjukhuset en gång 1
månaden och ta spruta i magen.
Ibland var man tvungen att sova över o så.
Dessa sprutorna tog jag morgon och kväll varje dag själv
i mitt lår. Det var inte det lättaste eftersom innan jag började med
de hade jag fobi för sprutor. Det var många år sedan jag slutade
med de här, och det käns så jävla skönt.
Eftersom de inte ens var säkra på att det skulle fungera!
En sak jag aldrig glömmer, när min mamma sa till läkaren
- min dotter är inte någon försökskanin, hon är den hon är!
Nu när jag ändå pratar om de här, vill jag tacka min
mamma för alltid varit vid min sida under denna tiden.
Hon var alltid med mig på alla läkarbesök och undersäkningar!
Tack mami =)
Hoppas ni har det bra på resan!



Men skit i de nu, hehe.
Imorgon är det en ny dag för alla,

 bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0