....antagligen iväg på fredag



Tog ett långt härligt bad idag efter att jag fått ett samtal att det tydligen blir att
åka iväg till Norge nu på fredag..aahhhh!
Knappt ingen aning vad som ska göras innan.
Vet iallfall att jag måste träffa lite vänner o familjen innan dess...
O klart Johan min lilla sambo! =(
Det kommer kännas väldigt ensamt utan dig, ska du veta!!!! <3
Kommer sakna alla så mycket, ingen aning om hur länge jag kommer att stanna.
Kanske kommer hem om 2 veckor om jag inte hittar något jobb,
eller så kanske man stannar i några månader.
De bästa är ju att de inte är så långt så man kan komma hem så ofta det går!

Jag blir så himla nervös nu, hehe...
liksom hur kommer det vara?
kommer jag trivas?
eller vill jag bara hem igen....?

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0