...buss tankar





När bussen är full och man vet inte var man ska sitta...
Man väljer att sitta jämte någon som verkar trevlig.
Denna gången valde jag en kvinna i 50 års åldern,
försöker att inte känna att de är pinsamt eller jobbigt,
undrar om man ska börja prata om något eller låta tystnaden ta över.
Tänker ni oxå för er själva - när ska hon hoppa av, innan mig eller efter?...

Efter några minuter är bussen bara halvfull...
Vad gör man då?!
Ska man flytta sig?
eller ska man sitta kvar?
flyttar jag, undra då vad hon tänker...
flyttar jag inte, vad tänker hon då...
Om hon nu ens funderar!
Men jag satt kvar och hon hoppade av före mig!
hahahaha,
ja lite jobbigt att åka buss ibland!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0