bye bye Sweden, here I come Norway!



Bye Bye Sweden, Hello Norway!
Solen har gått ner, ätit ute med Johan idag <3
Väskan är nu nästintill färdig packad. Åker imorgon vid 14.oo tiden.
Jag vet inte men det känns lite skumt, men ska försöka så positivs som möjligt!
Massa blandade känslor, rädd o glad men samtidigt ledsen, hehe.
Hoppas bara att jag kan få ett jobb så fort som möjligt,
få se om man har någon tur?! hoppas...hoppas!
Skönt att man har vänner där som kan hjälpa mig med allt =)



Sprungit runt i stan o fixat de sista,
arbetsförmedlingen, internetdosan, optikern o handlat lite små saker som behövs.
....Valborg idag ja! Alla festar o är ute o dansar, vill oxå! hehe!
Men inte idag, orkar inte vara helt slut imorgon på bilresan.
Jag ska åka upp med 4 killkompisar o i Norge väntar 2 killkompisar till.
Men de är lugnt! 95% av mina vänner är killar, så jag är van att vara ensam tjej!
Har inneskaffat mig en dagbok idag ,
som jag tänkte skriva om " mitt liv i Norge " hehe!
Tror inte de har skaffat sig internet i lägenheten än, så kanske inte blir
att jag skriver på ett tag... Men gör det så fort jag kan!
O lite bilder på lägenheten o hur det ser ut runt omkring.



Allt känns så osäkert, vet inte hur länge jag stannar.
Det beror ju på hur fort jag får jobb om jag nu får,
O självklart om jag trivs!
Men som sagt som en vän sa till mig -Tänk positivt!

Kommer sakna många...
När man är iväg o vet att man inte kan träffa någon då saknar man!!!
But we stay in touch! hehe.

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Martina

Kommer sakna dej massa!! O hoppas du trivs som fisken..=) kommer gå kanon..=) Pussss

2009-05-01 @ 15:46:13
Postat av: cissi

Jag saknar dig Nico. Tycker du kan komma hem igen ^^, Puss din vän =)

2009-05-03 @ 19:51:27
Postat av: Alexandra

Kollar här varje dag, men inget nytt. Har du det bra ? Pusss

2009-05-06 @ 09:24:43
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: myself

=)

2009-05-07 @ 19:49:59

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0