Cute little cherry!






Cute little Cherry =) Så får de bli!

Varit i stan en sväng med Maria och kollade in en tattoo affär,
jag måste nämligen fylla i mina läppar på mitt ass, haha!
Och jag fick tid till de imorgon, gött!
Ska nog passa på att göra Cherries som jag länge velat ha!
Skulle egentligen fixat till mina stjärnor o lagt till några, men gör det nästa gång.
Tänkte få pappa hjälpa mig att rita... om jag lyckas hehe.
P.s säg inget till min pappa, han gillar inte att jag tatuerar mig =P d.s

Nu får de bli lite god glass med lakrits smak de är smaskens!!!
Få se om de går något skoj på tv ikväll...
kl. 23.00 kommer iallafall Sex and the City.

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0