.....



Helgen har varit helt ok!
Fredagen var jag hos mamma hela dagen o sen blev de hem till mikael
o titta lite film, men somnade på soffan...

Lördagen åkte vi alla vännerna upp till Jonny i Bredaryd,
för att överraska honom efter som han fyller 25!
Hade med oss hembakad tårta, en stor helium ballong, och 4 kilo påsk ägg!
Helium ballongen användes klart, haha! Sjukt roligt!

Söndagen blev väldigt lugn!
Jag o Fredde gjorde Tacos, åh det var så gott!
O johan var o tittade på Maia Hirasawa med Robban...

O nu sitter jag hemma hos mammsen,
jag tog med mig min peruk så vi ska antagligen skojja till de lite hehe!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0