***




Satt upp två rosa blommor på balkongen =)
men skit....kan de blir klara på balkongen någongång eller??!!
kanske kommer se någolunda bra ut efter idag, de verkar som om de
håller på att sätta cement eller betong. Vi får la se!
Tråkigt bara att de kanske inte blir klart tills jag åker, hade gärna velat se när de är färdigt.
Igår tvättade jag en massa, 5 maskiner...
sista maskinen med handukar blev  inte tvättade pga att jag glömde sätta på den!!!! hehe.
Åh så typiskt! Men men....



Idag har jag städat  o plockat lite o försökt packa,
asså man blir ju nästan galen, vet inte vad man ska ha med sig...
Aja alltid någon man kommer glömma, o samtidigt ta med sig onödiga saker hehe.

Idaghar vi 4 stycken som jobbar på balkongen,
så jag tog med ut en bricka med kaffe o kex, hehe!
Kan ju tyvärr inte prata med dom, kan värken svenska eller engelska.


bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0