....friday -






Friday...again...
What to do?!
Har  inhandlat en flaska vin idag, ifall de skulle bli fest!
Bäst att vara redo haha!
Var inne i stan tidigare idag tittade på när Maria skulle fylla i sin Tattoo,
de blev najs! Och jag tänkte göra körsbär på den andra foten oxå,
samma motiv men spegelvänt!
Var så himla sugen på att köpa något fint klädesplagg,
men tyvärr hittade jag ingenting!
O när jag väl hittade något så passade de självklart inte...
Yes för stort ja.....ovanligt eller inte.....
Börjar bli väldligt tråkigt att handla kläder när inget sitter som man vill.
Men som jag redan har hört så är det inte mycket man kan göra.
O skor har jag ett STORT PROBLEM med, asså palla!
Man blir ju bara irriterad

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0