oh yes I cut my hair...



Igår fikade jag med Tina o Ebba i stan, mycket trevligt!
Det får vi göra oftare tycker jag!
Klippte ju oxå mig igår =)
Det känns lite kort, men de funkar!





Senare mot kvällen gick vi hem till mamma och drack lite,
blev lite mycket för Johan =/
Så vi åkte hem runt 01.00, rätt gött ändå att de inte blev så sent!
Blev en himla go frukost idag, kokt ägg, rostat bröd, o´boy o yogurt, mums!
Borde egentligen äta en sådan frukost varje dag!

Snart ska vi äta jordgubbar med vispgrädde!!!
åhhh så gott, de var länge sedan =)
Va fasen kan de komma o ta bort musen!
Läskigt att ha den där, den är stor o tjock... kanske är på smällen vem vet!
Bara de inte ploppar ut innan...då blir de massa husdjur.....haha!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Cecci

Haha, har du verkligen skaffat husdjur igen. Jag trodde du skojade. (Du vet Photoshop kan man göra mycket med) Fy så hemsk att ha den där. Glöm inte ha dörrn stängd....

2009-04-18 @ 20:19:16
Postat av: Alexandra

Men nej stackars mus, lever den ens ? Kram

2009-04-19 @ 12:26:33
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0