Sunny days <3



Åh himla fin väder idag, göttans!!!!
Letat i hela lägenheten efter trådlöstinternet, så att jag kan
surfa på någon annans, o yes jag har hittat!
Så nu sitter jag i fönstret hehe, palla!
Ska iväg en sväng till Andreas nu och se om jag kan låna hans modem,
antagligen de som är knas!

Blir deprimerad varje gång jag går ut på balkongen,
golvet är inte fixat än, de sa att de skulle ta två veckor o de har de gått på torsdag.
Men jag tror att de är ganska mycket att göra, o vetifan om de kan blir klart tills då!
Men jag får hoppas på de bästa, hehe!
Jag vill ut med mina möbler igen ju, så man kan sitta där.

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0