great day



En sån härlig solig dag som denna, då blir man glad!
Bestämde med lillsyrran idag att vi skulle till badhuset o bada.
Så jag promenerade till badhuset, herregud de var faktiskt himla varmt ute!
Bad, simmade, slappade o bastade, riktigt gott!
De borde jag nog göra oftare, har varit lite skraj för badhus när jag var mindre.
Men idag var de inga problem hehe!



Dagens middag bestog av potatismos, falukorv o broccoli, mums!!!
Jag hoppas på att morgon dagen blir lika varm som idag,
då ska jag ut och gå och kanske jogga lite...

Brukar titta på programmet "Rent hus",
asså ärligt talat hur kan man leva på de viset?!
Har lite svårt att förstå de, jag kan förstå gamlingar som är sjuka och trötta,
men människor som har små barn.
Men det är ju bra att de finns folk som kan hjälpa och lära att städa, hehe.

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0