Time to find something to draw



Time to find something to draw!



Min dag har varit ganska lugn,
varit en sväng på stan o hämtat ut nytt recept på p-piller,
fick vänta as länge tills jag fick hjälp! typ 30 min!
Gick till receptionen och frågade varför jag får vänta så länge innan de ropar upp mitt namn.
Då sa de - men du har inte registrerat dig!
Men herregud jag har ju en bokad tid....
Hm...så nu måste man registrera sig oxå, hur ska man veta de då?!
Sen när jag väl fick träffa barnmorskan så sa hon jag ropade ditt namn
den tiden du skulle vara här...
va? Men jag satt ju i väntrummet hela tiden.
Då sa hon jaha jag ropade ditt namn vid receptionen!
Vad har man ett väntrum till då?!
Jag höll på nästan på att få spel!

Köpte lite tattoo tidningar, se om man hittar något kul att rita.
Himla roligt, de finns så fräcka bilder!
Har även klippt min lugg idag, den började bli väldigt lång.
Sen bokade jag även en tid till imorgon för klippning =)
Jag ska nog bara klippa det helt rakt så man kan spara långt...
få se hur långt vi kommer med de...
brukar bli att jag inte har tålamod till att låta det växa o sedan klippa mig igen!

bye bye
take care so will I


Color is the beauty of life

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0