Bilder från festen =)



Nu har jag kommit hem från Hyltebruk,
jag hälsade på min familj o stannade i 2 dagar =)

Här är en bild på mig o min minsta lillasyster



Här kommer bilder från Festen som var i lördags =)

     

     

     

  

Det var en lyckad fest måste jag säg =)
Brossan var nöjd o alla andra oxå!
Alla var så glada o festsugna, o vattenpipan var ett plus =)

Nu ska jag ta o äta lite spagetti o köttfärssås som Johan har gjort.
Sen blir de kanske se på någon film,
när jag hoppade av bussen idag från Hylte,
blev jag så himla sugen på film när jag såg Hemmakväll.
Så jag inhandlade faktiskt 10 billiga filmer, 10st för 250! hihiiii!
Får bara hoppas på att jag har valt några bra =P



bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0