bye norway hello sweden





Natten mellan Fredagen o lördagden kom jag hem =)
Hade hur trevligt som helst med mamma o mormor som
stannade några dagar med mig i Norge innan vi for hem!
Vi plockade massa svamp o skrattat till tusen, hehe
Vi stannade även till i Oslo för att hälsa på min vän Thang.

Det är hur skönt so helst att vara hemma igen!
Lördagen var jag o johan i stan för att shoppa lite.
Hittade lite kläder på Carlings, de var nog mina bästa köp på länge =)
Kvällen blev de fest med några vänner o familj, härligt!
Söndagen, var vi ute o åt senare blev de film kväll med Mikael o Sara!

Idag är de måndag o jag bokade tid för klippning,
får se vad de blir med mitt hår idag.
kanske bara klipper topparna o fixa till min lugg!
O idag ska jag laga min currygryta som jag längtat kämpe mycket efter =) hehe!!

O en liten nyhet! Jag kom precis hem i tid!
För min bästa vän Andreas blev pappa samma natt som jag kom hem.
Helt fantastiskt, det blev en liten flicka som ska hete Lea =)

  

     



bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0