Good day!



Härligt väder idag, eller vad tycker ni?! =)
Jag har suttit på balkongen nästan hela förmiddagen
tills mamma kom o hämtade mig!
Lillbrossan fick igår en tatuering som 20 års present av familjen!
Så vi hängde med idag när han skulle märkas för livet, hehe!
Det blev riktigt bra måste jag säg!



O Laszlo blev så nöjd så =)



Idag var jag o Johan även o åt middag hos hans syrra,
himla god mat o efterrätt!
Nu blir de kvällsmat, ägg, mackor och o´boy =)
Men först ska jag ge Johan en liten puss!
Åh imorgon ska jag hämta min klänning som mormor har
sytt färdigt till mig, yey! Hoppas den sitter som en smäck!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0