just a few days left!



Nu är de inte många dagar kvar till jag ska åka hem =)
Min mamma och mormor kommer o hälsa på mig på Onsdag,
sen åker vi hem tillsammans, härligt!

Igår bokade jag 2 nätter på hotell i Göteborg,

dit ska jag o Johan den 14:de - 16: de Augusti!
Bara komma bort några dagar, shoppa o äta god mat =)
Så ska vi fira vår 5 års dag!
Kan verkligen inte förstå att de är sålänge ändå, hehe!
Men det ska bli trevligt! Hoppas på bra väder.
Vårt förhållande har inte alltid varit lätt,
men de bra överväger alltid de dåliga! Därför har vi kommit så långt!

Jag hade kvällpasset idag på jobbet,
o de var jätte lugnt! Så de blev en del chatt och surfande på nätet.
Sådana kvällar gillar Nicolina att ha på jobbet =P haha!
Men ibland är de skönt med lite stress för då springer timmarna iväg!

Nu börjar klockan bli mycket,

börjar kl 11:00 imorgon, måste hinna sova lite!
Om man kanske skulle festa lite på lördag? =)

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0