my gift to my brother!




Lillbrossan fyller 20 idag! Yeah!
Nu ska jag fixa mig för att äta lite tårta med familjen!
En av våra presenter till honom är en tavla som jag har målat =)
Jag kan tyvärr inte säga att jag är helt nöjd, men jag gjorde mitt bästa!



     

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen, usch!
De är typ döden att gå dit. Så himla tråkigt!
Sen har jag städat lite hemma o målat färdigt tavlan,
som jag hoppas torka så mycket som möjligt innan jag ska Gratta brossan.

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Cecci

Där har du din nya karriär!! Häftig tavla!!

2009-08-20 @ 07:56:56
Postat av: myself

hahaha! kanske de kanske....eller typ barn böcker eller serier hehe!

2009-08-21 @ 10:22:14

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0