Nu är jag trött...



Snart är fredagen slut!
Idag har jag haft det fullt upp, var hemma hos mormor
från 11:00 - 15:30, cyklade hem o var hemma ca 45 min,
sen in till stan för att se Lillbrossan spela på stora torg.
Därefter blev de käk på Sibylla o sedan hälsa på Johan syrra!
O nu äntligen hemma o har faktsikt städat lite,
så jag slipper göra allt imorgon innan festen börjar =)
Nu är jag helt slut om jag ska vara ärlig,
skönt att sitta i soffan o se på lite tv o titta på Johan när han har
somnat i den andra soffan hehe!



Snart ska jag sova, måste samla krafter inför imorgon.
För då ska jag blåsa upp en massa ballonger hehe!!!
O vet ni vad, igår inhandlade jag mig en vattenpipa som vi ska
prova imorgon =) Najs!

Jag är väldigt glad över att jag har fått med några
gamla kompisar från Gislaved som ska vara med o fira brossan!
De kom redan idag, så nu får jag göra de lite sällskap =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0