Sunny day!



Idag har jag frukost vakt, de ær ganska hærligt før de æt ett litet lugnare pass,
och idag ær jag extra glad solen lyser o mamma o mormor kommer
i eftermiddag =) Få se vad vi hittar på!
Vi ska iallafall plocka svamp, hehe.
Før det vill mamma!

Imorgon ær det mina sista arbetsdag,
sen blir de atta fara hem på fredag morgon.
Ska bli så hærligt så! Kanske lite tråkigt att læmna mina
arbetskamrater som jag bor med!
Men de kan ju hælsa på mig eller jag hælsa på dom =)

Det blev ganska sent igår,
idag ær jag ganska trøtt men glad!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: SYSTER!

NU ÄR DU HEMMA&ALLT BLIR BRA JAG ÄLSKAR DIG SYSTER MIN!

2009-08-08 @ 19:05:22
Postat av: myself

naaaaw!! love u 2

2009-08-10 @ 13:08:26

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0