something 2 do everyday this week exept 2day....




Det bara blåser o blåser ute, o snart regnar det säkert =(
Jag som måste in till Arbetsförmedlingen, åh vad jag älskar det, Not!

Igårkväll tittade vi på filmen vi vann på Liseberg - Disturbia.
Den var faktiskt väldigt bra tyckte jag =)
Så den rekomenderar jag till er som inte har sett den.

Idag känner jag mig en aning rastlös, vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Sen funderar jag väldigt mycket över min lillebrors fest som jag ska fixa!
Han fyller 20 o jag vill att det ska bli massa kul =)
Kom med förslag??? hihiii



I veckan har jag något att göra nästan varje dag utom idag,
Imorgon blir de kanske ut o plocka majs med mamma.
Ondsag hälsa på brossan som fyller år.
Torsdag hälsa på Linda (Johans syrra) hon fyller oxå år.
Fredagen blir de nog bara lugnt.
Lördagen fest för brossan =)

Middag idag då?
hm,,,,kanske potatismos med ugnstekt falukorv!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej på fredag blir det inte lugnt. jag har födelsedagsfest whittrashtema. Ni får komma förbi i alla fall!! :)

Kram!

2009-08-17 @ 12:17:56
Postat av: myself

hehehe! vill ej vara bakis på lördag ju! hehe

man blir så suuugen på dricka om man går på fest, hihi! Men klart vi kan komma förbi!

2009-08-17 @ 14:38:40

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0