great day!



Idag har jag umgåts med först min lillbro
o sedan min lillsis =)
Lillbro smakade min Ananaspaj och jag o lillsis
tog en massa fofo! hehehe
Vi är värsta fotografer o värsta modeller, haha!

     

     

Middagen blev idag korvstroganoff med ris,
som jag o lillsis lagade tillsammans.
Det är lika trevligt varje gång vi gör de =)

Usch va de åskade o öste ner i typ 5 min hehe!
Jag måste erkänna jag är rädd för åskan,
hoppas de inte kommer tillbaka när man lägger sig i sängen.
Då får jag krypa mig in till Johan o tvinga honom att hålla om
mig hela natten o vara vaken med mig hehe.

Ne nu blir det kvällsmat!
Imorgon blir de att packa lite inför Göteborg =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0