la la la



Mmmm, nu måste jag se till att mitt liv kommer igång hehe.
Händer inte alls mycket...fortfarande arbetslös o bara går hemma.
Men jag har haft ganska mycket att göra sista tiden så de är ok,
men jag måste peppa mig själv till att söka jobb!
Jag behöver verkligen hjälp när de gäller de =) hehehe!



Såhär blev min tavla iallafall, inte kanon utan helt ok.
Men de räcker väl? hehe

Jag, Johan o Lauri har ni börjar om att titta på Prison break =)
Tycker att de är den mest spännande serie som jag någonsin
har sett! O Lauri har verkligen fastnat för den =)

I fredes var vi o åt på Harrys, deras kycklingvingar är så goooda!
Efter de spelade vi biljard med min lillsyrra, det får vi göra om.
Lördagen blev de lite fest med mammsen o min vän Sara =)
Det var jätte trevligt!

O idag har jag varit på Arbetsförmedlingen!! fyfan, döden...

....Sitter o funderar över om jag ska göra en liknande tavla men i en
annan färg.....?!Men jag skulle egentligen behöva städa, diska o handla
mat innan Johan kommer hem, hihiiii!
O vad kan man då laga isåfall...kanske  fläskpankaka?
Jag åt det hemma hos min kusin Martina förra veckan,
 de var så himla gott. Det kanske jag ska testa!

Asså, kan bli spelberonde av de där FarmVille på Facebook?
Jag då skaffat mig en farm o man kan ju inte låta bli o
titta väldigt ofta om det är dax för att skörda på nytt! hahaha!

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: cissi

väääääldigt fin tavla =) Jag blir lika imponerad varje gång =) Du är grym Nico! =))

2009-08-31 @ 17:31:13
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: myself

inte grym, men tack!

2009-09-01 @ 11:04:01

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0