-sunday-



-Sunday-
Idag är det nästan lite vår väder det gillar vi!
Gick upp ganska sent idag med, satt uppe till kl 01.00 inatt
och kollade klart på filmen Benjamins otroliga liv.
En annorlunda film men bra!
De är nog en film som jag tycker alla borde se.

Shino fick tag på mina glasögon idag...
mm och de blev lite repor på glasen!!!
helvete va sur jag blev, för jag har ju sååå mycket
pengar just nu när jag är arbetslös!
Aja kan inte göra så mycket, får dra till optikern imorgon!

Tidigare ringde en tjej om Shino, hon bor på en gård i Varberg
och ska nog komma och titta på honom i slutet av veckan.
Tycker att de är bättre att göra det så fort som möjligt egentligen
just för att träffa honom och sedan bestämma sig om de
är intresserade. Så att vi oxå har några att välja mellan vilka som
ska få ha honom eller så. Vilka vi tror är bäst...

Åh jag är så sugen på att skaffa mig en Laptop,
och helst vill jag ha en rosa klart =P
Jag har en redan en Laptop med den börjar bli helt seg
och är rätt gammal nu. Fick den av pappsen när jag fyllde 18.
Har sett en mini Laptop som är rosa, men jag vetifan om
den egentligen är bra eller så.
Men okej jag gör ju inte så mycket på en dator så det kanske räcker.

Ne idag blir det kanske hälsa på mammsen en stund!


bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0