fredag-söndag, måndag



Helgen har varit helt ok,
hänt lite saker här och där som man funderar lite över.
Iallfall fredagen blev de lite fest, firade en vän lite smått med en utgång.
Det var en ganska trevlig kväll!

Lördagen var man så himla seg och lite bakis,
vid halv 2 på dagen var jag hos pappsen och skulle passa mina syskon
till söndag morgon. Pappsen målade sina tavlor och jag passade på
att städa upp lite på undervåningen och barnens rum!
Snacka om leksaker! Usch alldelles för mycket...
Senare på kvällen gjorde jag pannkakor tillsammans
med min två åriga lilla syster, hehe.
Roligt att pannkakorna blev uppskattade =)

Söndagen blev de frukost och lite lego lek med barnen,
o senare hälsade jag på min kusin Tina.
Mycket trevligt att snacka massa skit när man inte träffas så ofta.
Var längesedan jag skrattade så mycket att man får ont i magen,
och det är härligt! Roligt att kunna prata om allt.

Väntar på svar om de där jobbet jag sökte i Tylösand,
men de har tyvärr inte hört av sig än..
Men de kommer la får man hoppas!

Idag blev de käk på B&B för mig o Johan,
kycklingvingar för mig och hamburgare för honom, mums!
Alltid trevligt att bara komma ut lite och slippa laga mat =P
O mammas lilla vovvsing är på smällen, men idag fick hon 3 små bebisar =)
Så nu har hon det fullt upp i 2 månader, hehe!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0