sadness



Har gjort något som jag antagligen kanske kommer att ångra...
Vi har lagt ut en annons på vår Shino...
Jag visste att jag skulle bli ledsen, men kanske inte såhär...
Han är så himla go vissa stunder, men oxå jävlig om man få säg så.
Han har bättrats på många saker....men....
Om jag nu ska åka till Norge och johan jobbar 8 timmar,
så finns det inte mycket tid för honom att ge.
Är nog bättre att han kommer ut till ett hus där han kan springa o vara glad!
Det gör väldigt ont att behöva sälja honom,
men jag har tyvärr inte många alternativ.
Nästa gång jag skaffar hund måste jag verkligen
tänka igenom om det är rätt tid för honom att finnas i mitt liv.
Jag ångrar inte att vi skaffade honom, har haft det jätte fint!
Men jag ångrar att det råkade bli såhär...

love u Shino, my baby!
I´m so sad and I´m sorry!!!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0