Shino du skrämde mig



Hm postat lite papper idag som måste iväg..
Lekt massa med Shino idag, vi sprang runnt som galningar
i hela lägenheten, hehe.
O klart plockat lite i lägenheten, bytat sängkläder o sånt kul =/
Har oxå varit inne i stan en runda med min vän Maria,
och sedan följde hon med hem o så åt vi nudlar med fiskpinnar =P
Inte världens godaste, men helt ok!



Var ute med Shino en runda innan, o han ska ju alltid in i buskar o rota.
Och de är där han gör nummer 2 oxå hehe.
Så efter en liten promenad gick vi in...
Helt plötsligt började han andas konstigt,
precis som om han hade något i halsen.
Såg lite ut som panik attacker, han höll på en bra stund!
Men efter ett tag så slutade han, usch det var faktiskt väldigt hemskt!
Shino du skrämde mig!

bye bye
take care so will I

Some people cares alot about me

Kommentarer
Postat av: cissi

hahah fiskpinnar och nudlar?! Det va någpt nytt ^^ Tror inte att jag ska prova det! :P

2009-02-10 @ 22:44:28
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0