...tired




Vaknade imorse av att jag svettades som bara den,
var tvungen att gå till toan och svalka mig.
De var härligt! ju mer jag funderade över varför  ag kände mig så
ju mer "friskare" kände jag mig, hehe.
Så det var nog inget fel!

Åt lite frukost och tittade tv, började känns mig väldigt rastlös.
Så det blev en sväng till stan.
Bokrean började idag så jag tänkte att det ska jag kolla till.
Jag kan ärligt säg gillar inte att läsa en massa,
har lite svårt att samla in det jag läser.
Kan bara läsa det jag verkligen är intresserad av.
Men iallfall jag köpte en bok =)
Det blev Anne Franks dagbok, en biografi. Har hört att den är bra!
Plus att just de där med andra världskriget om koncentrationlägren
tycker jag är väldigt intressant!
Så vi får la hoppas att jag klarar läsa ut hela den....

Köpte oxå ett block, där jag ska samla lite matrecept =)
De har jag tid till nu, hehe.

Under tiden jag O johan åt middag idag, tittade vi på
Harry Potter 2. Tycker att de är ganska spännande faktiskt.
Så det blir de nog fler av. Efter maten fick jag sådan huvudvärk!
Och nu efter att tag känner jag mig väldigt hängig och svag...
hmm, sjuk kanske....

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0