to many words to explain



Yes u can´t be me, u can´t feel the way that I do,
even If  I´ts bad or good!

Loneliness, är hemskt att känna.
Kan man göra de även om man är sambo och har hund,
har fin lägenhet fina saker.
Har nästan allt man behöver!
Jo lite loneliness känner jag allt...
Vet inte varför... har kanske bara trampat in
för långt i mörka tankar där det är
svårt att ta sig ut.
Eller så är jag bara Lost i mig själv,
känner mig stressad och rädd...
Känns ibland som om man inte räcker till
för alla runt om kring sig.
Som om man måste vara på top humör,
även om man känner sig irriterad och klagar för minsta lilla...
-To many words to explain-

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0