tvätt,tvätt o tvätt...



huvudvärk, kallsvettas, förkyld,
så kände jag mig hela dagen igår.
Men idag känns det faktiskt lite bättre yey!
Har varit och klippt min lugg =)
och funderar på att beställa tid för färgning oxå, men få se
vad budgeten tycker om de.

Håller på att tvätta för fullt, massa tvätt hela tiden!
Vi är ju bara 2 personen här hemma, o ändå blir det så mycket!
Få se till att tvätta lite oftare kanske =P

Trodde inte att de var sant, men hurra!
Fick min lön igår vilket jag verkligen inte trodde jag skulle få.
Men tyvärr har ingen lönelapp kommit så jag kan ju inte kolla om det stämmer.
Så det blev en liten snabb runda i stan igår, blev så himla uttråkad här hemma.
Handlade ansiktskräm, trosor, linne, tröja och en hello kitty klocka =)
Klockan är jag mest nöjd med, hehe.
Hittade den på rean, kostade 600 innan men nu 300! =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0