få se...



De har ringt 2 st om Shino idag, en dam på 75 år.
och en barn familj, mamman verkade jätte trevlig!
Jag säger såhär, inte en chans att 75 åringen ska ha Shino, hehe.
Asså jag menar tanten vill säkert ha någon, kanske känner sig
ensam och vill ha något att pyssla med.
Men jag tror inte att Shino är något för henne.
Hon bodde i hus med stor trädgård...men fortfarande nej.



Där emot barnfamiljen verkade faktiskt väldigt bra,
de bor oxå i hus utanför Göteborg med stor trädgård.
Det skulle passa mycket bättre, man vill ju ändå hans bästa!
Man vill känna att man lämnar honom till någon som
verkligen är intresserad och inte lämnar bort honom.
Och han går bra ihop med barn, så det skulle säkert vara roligt!
De skulle ringa tillbaka, hoppas de ringer imorgon igen...

Jag brukar alltid prata massa med Shino =)
Idag pratade "vi" lite om hur mycket jag kommer sakna honomo o så,
o sen pratade jag med johan om den här grejen.
Sen senare var Shino så nere, bara sov, eller låg o tittade...
precis som han verkligen förstår vad som händer.
Lite läskigt faktiskt, kan han bara inte vara glad och jobbig istället.
Så man kanske känner att de verkligen ska bli skönt att bli av med honom.
Men tyvärr man känner inte så, han sover och vaknar med mig helatiden.

bye bye
take care so will I





Kommentarer
Postat av: nattrafiken

flertalet hundar känner ju av känslostämningar så han känner väl att du är lite låg just nu och sympatiserar med dig. vad tråkigt att ni måste göra er av med honom, fin vovve ju. :)

2009-02-06 @ 11:22:03
URL: http://nattrafiken.webblogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0