färdig tvättat för idag!



Idag blev de massa tvättande!
6 hela maskiner!!! inte illa,
så det tog ett tag, ganska slut efter de, hehe.
Men nu finns det gott om rena kläder =)

Blev en liten runda till stan idag oxå,
Johan behövde lite kläder till sig.
Sedan blev de Sibylla käk och en Videomix runda
eller Hemmakväll som de nu heter.
Varför byta namn? va inte Videomix bättre?



Tog ett långt bad innan, så långt att jag fick fylla på med varmvatten, hehe.
De är så himla gott att bara ligga där och nästan somna.
Imorgon blir det nog en sväng till bolaget,
är bjuden på födelsedagfest imorgon kväll.
Få se om det blir av eftersom mikael ska ha sin födelsedagsfest på lördag.
Man kan ju alltid gå på båda, men vet inte om jag orkar när jag är lite förkyld.

Tycker våren kan komma nu, så man kommer närmare sommaren!
Jag vill ha det varmt och gott!!! 
Åh! är så himla avis på min styvmamma,
hon kanske ska till Filippinerna i april eller nåt!!!
Om man bara hade pengar, så hade jag lätt åkt med,
hade varit hur mysigt som helst!
Aja, nästa gång...
Ska iallfall inte dröja mer än 2 år innan jag åker ner igen =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0