Love art, but art don´t love me sometimes



Satt uppe till 01.30 inatt och ritade lite,
kände mig inte så trött frö att lägga mig.
Men imorse vaknade jag 09.40, och skulle vara hos arbetsförmedlingen 10.00!
Jag kom 10 min för sent bara =P
Har vaknat kanske 5 gånger inatt, inte alls sovit bra.
Men det får jag ta igen! Jag gillar att sova, hehe!





Jag har börjat använda något som heter Watercolour Pencils,
de är krit pennor som man färglägger med och
sedan använder man en blöt pensel och målar ut.
Så der det nästan ut som vattenfärg fast bättre!
Om man gör det riktigt skickligt kan det se ut som akvarell,
men så långt har inte jag kommit hehe.

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0