wednesday



-wednesday-

Jag har för ett tag sedan tagit lite modellbilder typ =P
Måste ju prova på och se om det kan bli bra! haha.
Klart en rolig grej, något blev inte alls bra och en del helt ok.
Så det blev att man satt uppe till nästan halv 4,
försökte skaffa mig ett photoshop program...
Det tog lite tid, men det gick till slut =)
Alltid lättare när man får lite hjälp, är inte så haj på data!



Vaknade runt 10.00 idag, och har inte alls gjort mycket.
Jag och Shino stog i köket o han rörde till gardinen,
o hela stången med gardinerna föll ner i golvet!
Herregud va rädd jag blev! Asså våra väggar är inget att ha!
Det är så himla gammalt hus att inte ens gardinstång kan sitta fast!
Det värsta är oxå att de renoverar inte lägenheterna förrän man flyttar ut,
förstår inte hur man tänker.... de gäller bara pengar o pengar...
Men det blir oxå jävligt dyrt om man ska behöva göra alltid på en gång!
Japp så nu har jag inga gardiner i köket, hehe.

Pratade massa mat med en vän idag, och jag blev så hungrig
och sugen på att testa något nytt =)
Letade runt lite på nätet och hittade en Gratäng med pasta & broccoli!
Det var faktiskt himla gott!
Det var ett recept för 6-8 pers, lite mycket mat för 2 pers!
Men nu har johan till jobbet, jag till lunch och sedan en låda i frysen.

Johan atack iväg o skulle handla, så sa jag:
köp bröd, men inte det du alltid köper, trött på de.
Så sa han ah visst!
Kommer hem efter en stund och jag frågar:
vilket bröd blev det?
- de gamla vanliga, visste inte vad jag skulle ta... köp eget om du inte vill ha.
Asså ärligt, man kan väl bara ta något?!
är du osäker så ring och kolla om jag tycker om de.
Kanske verkar lite sur, hehe. Men jag har ätit samma bröd i en månad.
Då blir man rätt trött på att det alltid är likadant.
Så nu tänkte jag gå en sväng till hemköp o köpa mitt eget bröd!
Eller något riktigt gott knäckebröd =)

bye bye
take care so will I

thank u for coming today, fun to smile

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0