Valentines day...



Nu är detta årets alla hjärtans dag förbi.
Jag o Johan var o käkade på Wild West med min pappa,
styvmamma o mina små syskon =)
Det var himla mysigt o pappa bjöd på maten, tack!
Min styvmamma frågade min lillasyster på 2 år
- älskar du nicolina?
då svarar hon nej, jag älskar gurka! haha.



Fick även en jätte stor fin ros av pappa, han ger alltid de största o bästa haha.
Jag är nog allt lite bortskämd av honom ibland,
Men så är de väl när man har en dotter som alltid har bott
hos sin mamma och aldrig riktigt kunnat få det man vill ha,
pga väldigt mycket har hänt i våra liv!
Min mamma har alltid velat ge så mycket men inte kunnat,
jag är bara glad att jag har hennes kärlek!
Därför får hon en nalle med en t-shirt med trycket - världens bästa mamma.
En liten alla hjärtans dag present från lilla mig.

bye bye
take care so will I

miss shino

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0