day 2



Varit på "jobbet" idag och hämtat mitt arbetsgivarintyg eller vad det heter.
Min chef kom med ett erbjudande om att jobba som extra anställd...
Och jag var tvungen att svara diag, så jag tackade faktiskt nej.
Asså vem vill ens jobba på ett ställa där ingenting görs som det ska!
Man blir ju bara förbannad där eftersom chefen inte kan ta hand om något.
Visst jag hade haft ett extra jobb iallfall, men jag tar mycket hellre ett
annat extra jobb någon annanstans....

Idag är det inte min dag, typ irriterar mig på allt....
tänker för mycket om allt möjligt, och Shino har varit
en riktigt pain in the ass hela dagen!
Undrar om man kommer bli tokig snart...

Jag vill kunna känna och veta vad jag vill göra med mig liv.
Känna att man har några drömmar som man kan jaga eller nåt.
Veta vad man vill jobba med, eller om kanske borde plugga...
Huvudet står helt still...
Har ni någon gång känt att ni bara vill släppa ut några tårar?

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0