day 5



Fredag idag ja...
Shino väckte mig kl 10.00 idag och ville gå ut,
rätt skönt ibland att gå ut på morgonen men fan kallt ju! hehe
Om det bara kunde bli sommar, som man slipper vinterjacka, halsduk o sånt skit.
Bara kunna sitta på balkongen utan att frysa.
Men det tar ju ett tag tills vi kommer dit =/
Idag har jag ingen aning om vad som händer,
men något skoj måste jag hitta på.
Har ju ändå varit hemma hela veckan med Shino,
behöver lite ledighet =P

Imorgon ska johan festa lite med andreas o kanske några till.
O de ska vara hemma hos oss,
få se vad jag hittar på, har Shino oxå så kan inte göra
vad som helst eller så.
Aja men det löser sig på något sätt =)

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0