¨¨¨



Vatt men tina typ hela dagen =)
gått runt i stan, fikat o sedan flygstaden.
Det får verkligen göra om snart igen,
härligt att bara gå o snacka utan att passa någon tid.
Så idag köpte jag 2 rosa armband =P pink is my colour.

Ikväll händer nog inget, som många andra kvällar.
Börjar bli himla tråkigt ibland, typ de känns
som att samma dag är varje dag.
Vet ju inte heller vad fasen man ska göra.
Sen kanske man inte heller kan göra allt man vill göra.

jobba på onsdag... jag känner mig stressad...
asså fan palla leta jobb! tråk!
Hade varit enklare om man vet vad man vill göra,
inte lätt när man är förvirrad kan jag säg! hehe.
Livet är svårt någongång för alla tyvärr.

bye bye
take care so will I



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0