life is like this

Nu är det mycket som snurrar runt, snart snurrar till och med jag.
Det är inte lätt vissa stunder...men vad sa man göra...
Det räcker inte med att bara tänka ocg fundera ut sake o ting.
Ju mer man tänker ju mer förvirrad blir man.
Bättre och försöka göra något åt det istället, även om man inte vet exakt hur.
Vissa stunder käns allt så himla bra! Tycker allt är roligt,
men stunderna när man tycker allt är tråkigt blir allt bara jobbigt!
Man kan bli så ledsen när man inte vet vad man vill, vill inte göra andra förvirrade.
Men det kommer snart bli bättre =)

Igår Var jag med Shino hos veterinären, han blev vaccinerad
och det gick jätte bra! Han var så duktig =)

Just nu är jag glad, för jag o cissi håller på att baka ananaspaj de ni! =)
Det ska bli så mumsigt!!!
Och på Lördag blir det ny Tattoo, måste bara bestämma mig snart!!!

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0