paj



Nu Cissi har jag skaffat mig en pajform haha, det var på tiden =P
Så idag har jag testat något nytt, köttfärspaj med svamp det var massa gott!
Till det hade jag en god sallad =)
Nu ligger ananaspaj inne i ugnen, blir massa onyttit idag, med det gillar vi!
Det som är mest onyttig är godast ju =)
Måste ju testa en massa olika pajrätter nu haha.

Undrar om chefen kommer ringa imorgon, åh va ska man säg...
Jag menar de är ju han som har avskedat mig, det borde vara han
som ska hålla reda på när hans anställda slutar.
aja, vi får la se...

Jag känner bara att allt blir ännu mer knasit utan jobb,
inte direkt när det gäller pengar utan mest att man inte
har något att göra. Man kanske borde passa på
att jobba utomlands? som reseledare eller nåt.
äh, jag vet inte... det hade ju varit roligt!
Men man har ju ändå ett liv här, är sambo o har hund
inte speciellt lätt då.

bye bye
take care so will I

mom, everyting will be allright

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0