today



Bild på Shino o Cissis hund Santo =)

Kära blogg =P
Idag fyller Cissi år så massa grattis till dig!
Kom med en liten present till cissi, det blev en dagbok =)
Så hon kan skriva sina hemligeheter där o inte här på bloggen hehe.
Städat massa idag och packat ner julsakerna.
Det behövdes kan jag säga! Fyfan ibland orkar man verkligen inte
att städa, men efter ett tag märker man att man borde göra det oftare.
Asså skit det är verkligen sista dagen på jobbet imorgon,
känns väldigt konstigt! Det är både bra och dåligt...
Och faktiskt lite sorgset på något sätt,
har haft väldigt roliga stunder där med Cissi och Ulrika!
De är dom som gör dagarna roligare.
Imorgon blir det fest! Tänkte att jag ska ha min rosa klänning,
och en av mina hello kitty halsband yey! hehe.

kl är 19:19 är det du Cissi igen som tänker på mig =P haha.
Förresten idag har vi käkat Tacos, åh massa gott var det!
Ne nu ska jag nog ta en bad =)
bada varje dag, de gillar jag!

bye bye
take care so will I

moment of truth





Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0