Torsdag kväll...

Torsdag kväll är som en annan vanlig dag, inget speciellt...
Ingenting på tv, vädret är den samma som alla andra dagar den här veckan.
Usch allt börjar bli tråkigt, längtar bara efter helger hela tiden...



Har precis laddat klart min kameran, får inte glömma att ta
med den till Cissi imorgon!
Fan jag har sovit rätt dåligt nu i en vecka,
vaknat massa, alldelles varm och känt mig orolig eller nåt.
Inatt var jag tvungen att gå ut med Shino 3 gånger!
Han hade nog lite ont i magen stackare,
undrar om det var gurkan jag blandade i hans mat =/
Men han älskar ju gurka =) haha, lite lyx måste han ju ha!
Ne nu måste jag smörja in mitt ass, haha min tattooo asså!

Sen blir det nog läggdax, måste se till att sova lite mer.

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0