Tråk Onsdag



Igår var jag hemma hos mamma och drack några öl, himla trevligt blev nog lite fyllan =P
när jag skulle lägga mig så kommer Shino och flyger på mig i ansiktet,
och får tag i min näsring! As gött var de, eller inte!
Så jag fick gå in till stan en snabbis för att köpa mig en ny =)

Jobbat idag...asså nee inte alls skoj, de var nog de tråkigaste jag gjort nu på länge.
Roligt att träffa Cissi igen! Men att jobba där fy...
Så de var första dagen Shino var ensam hemma, han hade vält ner en stor högtalare
som stog på golvet! hehe som tur är den inte skadad.

Snart så kommer Cissi med hennes hund Santo, så ska de får leka lite =)

bye bye
take care so will I

sometimes I wish sometimes not,
maybe Its just a kind of a dream
I don´t know, let me think


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0