day 1


Första arbetslösa dagen känns som en vanlig söndag, helt ok haha.
Ne men asså klart man inte är på bästa humöret eller så,
man vill ju inte gå hemma. Annars blir man ju tokig!
Måste nog börja sätta igång med jobbsökandet snart...

Käkade ananaspaj till frukost idag =P
Var nog inte det bästa magen började kurra en massa, men gott var de!
Idag har jag inte lagat någon mat, utan det blev hämtmat från LeBistro,
grillspett med klyftpotatis o tzaziki, i love tzaziki =)
Men fan asså magen pallade inte det heller...hm knas.

Ringde Ulrika på jobbet idag, herregud säger jag bara!
Chefen hade för sig att jag skulle jobba till månaden ut,
men hallå hur kan han ha för sig det om vi inte ens pratat om det.
De är ju fortfarande han som avskedade mig...
Skulle fått lönen i fredes, men har inte fått nått än!
Jag har 13 kr kvar på mitt konto, haha.
Men sen fattar jag inte heller hur han kan ha en extra anställd
när han har avskedat sådana som ha jobbat där mer än 3 år!
Jag kan ju ärligt mycket mer än henne på det hotellet.
Har själv jobbat i receptionen i 1 månad, o nästan 3 år på städ.
Aja nog om detta, man blir ju bara sur...

kl 21.55 ikväll kommer en dokumentär på 5:an som heter hälften man, hälften träd.
det är ungefär som det låter. Han har en hudsjukdom,
så han har typ en trädliknande kropp eller nåt.
Kanske växer massa mossa eller nåt.
De tänkte jag iallfall kolla upp o se vad det är, hehe =)
Asså ärligt finns ju hur mycket skunt folk som helst, om man kollar
på ex Outsiders. Men jag tycker det är himla spännande
hur folk livet sitt egna liv!

bye bye
take care so will I




Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0