tell me...



Har fått ett klagobrev från en granne som inte ens kunde skriva under
med sitt eget namn.... att Shino käller hela dagrna!
Har fan bara lämnat honom ensam i 2 dagar i 3 timmar!
Att man blir sur eller... han är ju bara en bebis fortfarande.
Han skrev att Shino är olycklig, de är han inte!
Efter jobbet igår följde Cissi med hem och drack te och
käkade knäckebröd med ost, de är våran grej haha.

Vad betyder allt, förstår inte...
jag börjar bli allmänt rastlös på allt.
tankar som påbyggs och ej försvinner.
Vad vill jag egentligen, kan inte svara, vet inte.

Har en vän som jag vill tacka otrolig mycket!
Lyssnar o försöker hjälpa även om de egentligen inte behövs.
Men du förstår, du bryr dig, du reagerar.
Ett stort tack för att du är min vän!

bye bye
take care so will I

Its like all spinnin around. the words just coming back, don´t know.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0