bada gillar jag =)

Igår gjorde jag o Johan pannkakor, mums va gott med hallonsylt!
Tog precis ett gott långt bad, massa härligt!!!
Jag hade kunnat ligga där nästan en hel dag, kanske byta vatten några gånger då.
Annars blir det kanske kallt hehe. Man bara ligger i värmen o funderar på en massa,
i badkaret är allt bra haha!

Idag lagade jag fisk med potatis, en kallt dipp och rivna morötter med citron =)
Sen har jag köpt en nytt halsband o koppel till Shino, han börjar ju bli stor
och behöver därför något lite bättre!

Nu är det bara två dagar kvar på jobbet, vet inte vad jag ska säg,
men roligt är det inte iallafall.
Nu när jag är arbetslös ska jag nog gå en valp kurs med Shino.
Vår hund är en aning jobbig!!! Trotsgalen helt enkelt...
Man får ha skit mycket tålamod med honom, o jag har ju inte de =P
Men det ska nog gå bra, hoppas jag!

bye bye
take care so will I
All American Rejects - Can´t Take It




Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0