Hmm

Igår lekte Johan med Mikeal så jag, Fredde o Anton o spelade bowling och biljard på B&B!
Yeah! det var riktigt roligt även om jag förlorade helatiden =/ hehe.
Skoj att bara gå ut o göra något annat utan att behöva festa eller gå på bio gör
man oxå en hel del ibland. Så ja mycket trevligt!
Måste klart göras om, kanske man kan vara fler nästa gång =)

Tråk Söndag....vaknade vid 12:00 och sedan har jag typ inte gjort något alls,
bara kollat tv, käkat frukost. Slapp dag!
Asåå jag blev uppsagt för 2 månader sedan och i fredags var det min sista dag.
Grejen är att min chef vet inte ens om att det var min sista dag!!!
Helt sjuk, snacka om att ha noll koll! De var ju han som avskedade mig,
haaha vadå trög!!! Ja, så nu tror han fortfarande att man kommer imorgon...
Kommer nog få ett samtal och få frågan varför jag inte är på jobbet....
aja få se vad som händer...

Tänkte laga mat snart, men har fan ingen aning vad man ska göra.
Någon som vet något riktigt mumsigt? hehe.
Måste gå ut en sväng med Shino =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0