la la la

Japp det är fredag... o inget speciellt händer.
Jobbat som vanligt, käkat mat, kollat på let´s dance med Johan o gosat med Shino!
Asså jag säger Kitty var fan inte bra på att dansa, haha! Hoppas hon blir bättre.
Känner för att göra något, men vet inte vad... kryper i kroppen som vanligt hehe.
Jag kanske borde måla färdigt min tavla, ne usch är inte sugen på de.
Om den ska bli bra så måste jag känna för att måla annars går det inte.

Imorgon har min brorsa spelning på Rockstugan, roligt för honom =)
Han spelar trummor och bandet heter Art Like Destruction.
De splar typ döds Metal, herregud säger jag bara, i mina öron
låter de inte så värst bra hehe. Men det är roligt för dom att det går bra!
Kanske drar dit en sväng för hans skull o kolla läget.

Nu är klockan 00.00 och då sägs de att när man ser den tiden
är det någon som tänker på en. Hm vem kan de vara...
Undrar om det är Johan som är hemma =P
eller vem vet kanske har en hemlig beundrare ?! haha.
Ne nu ska jag ut med Shino bebisen.

bye bye
take care so will I

maybe too much talk last night, hard to think, hard to sleep


Kommentarer
Postat av: cissi

du kom på mig.. det var jag som tänkte på dig =) haha

2009-01-10 @ 19:40:05
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0