dans o drinkar



Om vi säger så va jag o Cissi ute på stan igår, om ni hade varit där hade ni märkt oss =)
Asså de var verkligen en rolig lite galen kväll!
Massa dansande, drickande och skojjande överallt kan man säg.
Vi gick på toa, och vi båda var så himla kissenödiga. Cissi tog toan och jag höll
på att kissa ner mig, men som tur va fanns det en papperskorg bakom mig =P
Hm precis ni vet nog vad jag gjorde, hehe. Knäppt! Och Cissi har det på film.

Cissi ringde mig idag o berättade världens sjukaste grej, inte roligt för henne
men fyfan va jag flabbade!!! Ni kan ju läsa hennes blogg o se ifall hon
berättar något om vad som hände henne när hon kom hem inatt!!!

Jag att jag inte kommer att hålla mig för skratt när vi ses på jobbet imorgon,
förlåt på förhand! Men de måste sett roligt ut!

Idag laddade johan ner lite prison break,
Yeah de är alltid så spännande!
O jag ska nog tatuera mig om en vecka,
funderar på att sätta något på armen =)
Få se vad de blir, men kanske blommor eller nåt annat fint!

bye bye
take care so will I

So many words before but not anymore, maybe I´ts better maybe not.
words make me smile

Kommentarer
Postat av: cissi

hahah ja vilken jävla kväll säger jag bara! Och vilket avslut jag fick! hahaha

Något man kan skratta åt ett bra tag ^^

2009-01-12 @ 23:43:14
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0