back to work again...



Efter 3 dagars ledighet så vill man inte tillbaka till jobbet,
speciellt inte när Johan idag åkte hem.
Jobbigt att veta att han ska hem till mina vänner, familj, min stad, mitt hem!
O jag måste stanna kvar här...



     

     

Under de dagarna han har varit här har vi gjort de man kunnat göra, hehe!
Som att promenareat massa, badat på badhuset, åkt lift till ett berg
på 1200 meter över havet o sedan promenerat ner i regn =P
Det var massa trevligt!!! =)

Idag fick jag ett brev på posten till mitt jobb =) Yeah!
Tusen tack Cissi, jätte gulligt av dig!
Blev så glad så, saknar dig med!
Jag önskar er en trevlig resa, det förtjänar du!

Jag brännde mig idag på jobbet, aj aj aj!
Jag kokade ägg o skulle sedan ta ut de från den här konstiga
ugnen eller va de är, o brickan jag höll i var ganska varm!
Så jag brände mig på underarmen, de blev ca 3 cm stort =(
Det svider ganska rejält! Men det blir bättre!
Nu ska jag tröstäta mig med lite godis som pappsen skickade med,
o läsa Aftonbladet o bloggar!

bye bye
take care so will I

I miss my home, It´s so far away

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0