bad, te, kex o godnatt



Som jag lovade er igår skulle jag ladda upp bild på hur vårt sovrum ser ut nu,
jag kunde inte få någon bättre bild än såhär.
Min säng vet ni nog vilken det redan är =)
Tova sover längst in o den nya tjejen får sova i halv våningsäng =P
Garderoberna är till höger o man kan dock inte öppna dörrarna helt
för att min säng är ivägen. Så vi måste tänka på att ta fram
allt man behöver dagen innan, så man inte väcker någon.



Jag har precis läst lite mejl o kära pappsen har mejlat till mig
med lite bilder o text =)
Han har även läst min blogg idag haha!

Idag fick jag lära upp den nya killen på jobbet idag,
hur det fungerar på kvällspasset med stängning o kassan o allt.
O imorgon ska jag lära upp honom på frukosten.
Det ska nog gå fint!
De bästa är att han har bil, så efterso vi börjar samtidigt imorgon så åker jag
med honom till jobbet! Goodbye cykel yey!
Skönt att inte behöva cykla  imorgon=P

Snart fyller jag år,
jag önskar mig bara soligt väder, kan ni ge mig de tro?!

Asså min visdomstand har inte tittar fram än?
Någon som vet hur lång tid de kan ta?
Har haft små ont i ca 1 vecka nu,
jag känner att den är på väg.
Man börjar ju undra hur stor den egentligen är hehe!

Nu ska jag proppa i mig lite kex o te tänkte jag,
efter mitt  härliga bad!
Sen blir de läggdax!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: cissi

de där jäkla visdomständerna kan hålla på lääääänge! jag hade värk i två veckor

2009-07-08 @ 19:01:39
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: myself

så jävla länge???

jag som börjar tro att de är någon slags inflamation, men de kanske de inte är hehe

2009-07-08 @ 21:56:44

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0